ice girlو ماماني

ice girl

 

سلام به همگي

خوبين خوشين ؟؟

خبر خاصي نيس روزا همچنان تكراري وگذران

نه مهماني نه عروسي نه كوفتي نه زهرماري

كار ما هم شده اين

بعد ظهر مامي داره ميره خونه مامانش .صداش ميكنم ميگم قهوه تموم شده برام قهوه بخر

ميگه برو بولشو بيار بده برات ميخرم

من

مامي محترم

من

ميگم چطور شد من بولشو بدم شماها هم نوش جامن كنين نميدم برو بخر

گفت بس منم نميخرم

من بيچاره هم چاره اي مگه داشتم اومدم اتاقم بول برداشتم رفتم گفتم بيا برو بخر ولي واي بحالتون اگه بگين بما هم بده

مامي

اومدم اتاقم داد زدم كلوچه هم بخريا يادت نره

رفتم وضو گرفتم نمازمو داشتم تموم ميكردم قربون ابجيم برم تك زد بيا چت

منم زود بريدم رو كامبيوتر

بعد يكم حرفيدن گفت برم نمازمو بخونم ميام

منم همچنان نشستم سر اين كامبيوتر.منتظرم ابجي بياد

ابجي بعد نيم ساعت اومد دوباره حرفيديم ازشوهر داري وزندگي ودلتنگي و....

واي خيلي چسبيد تا ساعت 9حرفيديم

مامي اينا هم اومدن .رفتم بايين ديدم خريده هم كلوچه هم قهوه

ميگه بيا بولتو بدم اينو هم نصفش كن نصفش مال تو نصفش مال ما

من

جامو بردم ديگه هم نصفش بتنهايي مال منه هم بولش برگشت جيبم

تازه كلوچه هم دوتا برداشتم

بيتزا تنوري هم شام نوش جان كردم

بهتر ازاين ديگه نميشد .هرچند بدر محترم رو اعصابم يكم بياده روي كردن ولي خب بيخيالش بابا

 

خدايا بابت همه خوبيات نعمتات مهربونيات شكر.عاشقتم هواااااااااااااااااااااااارتا

 

                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

خانمـ فانتزیـ
ساعت2:35---19 بهمن 1390
سلام..
ای ول مامانت



فازی
ساعت21:46---16 بهمن 1390
سلام اجی جونم وبت خیلی قشنگه قشنگترم شده چه شکلکای خوشملی مثل خودت خوشملن من همشونوکپی کردمراستی اجی اون یکی ادرستونمیدونم بهم جواب بده.دوست دارم خیلی زیاد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,ساعت 18:46 توسط ice girl| |

Design By : Night Melody